Leveringer og returneringer



Levering

Vi afsender normalt varerne inden for 1-2 dage efter bestilling. Det kan ske, at varerne afsendes på et senere tidspunkt. Hvis køberen ikke modtager varerne inden for 5 dage, bedes du kontakte sælgeren for at verificere ordren.

Sensuel prisliste for grundlæggende levering

  • Dao Direkte: 45 kr.
  • Dao Pakkeshop: 39 kr.

I særlige tilfælde kan leveringsomkostningerne afvige fra de ovennævnte priser. De endelige leveringspriser er altid angivet under bestillingsprocessen, når du vælger leveringsmetode.



Fortrydelse og returnering

Hos sensuel.dk har du mulighed for at returnere de produkter, du har bestilt, inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre.

Omkostningerne til returporto betales af køberen.

For at foretage en returnering bedes du sende os oplysningerne via e-mail til info@sensuel.dk.

Hvis du har betalt for din ordre via bankoverførsel eller pr. efterkrav, bedes du oplyse dit kontonummer i forbindelse med returneringen.

Hvis du har betalt din ordre via Stripe Payments eller med kreditkort, får du pengene tilbage på samme måde, som du betalte.

Når returneringen er godkendt, modtager du en bekræftelsesmail, som skal udskrives, underskrives og vedlægges returpakken.

Send pakken med kurer til: Sensuel, Krintelsvej 14, 7120 Vejle Øst.

Returnerede varer må ikke vise tegn på brug, være uåbnede, beskadigede eller uden deres originale emballage.

Returnering af varer, der er beskadiget under forsendelsen fra kundens side, vil ikke blive taget i betragtning.



Klager

1. Sensuel er forpligtet til at levere et produkt uden mangler. Hvis køberen er forbruger i henhold til definitionen i art. 221 i Civil Code, er salgskontrakten underlagt bestemmelserne i Civil Code vedrørende garanti for mangler. Klager og reklamationer vedrørende produktfejl skal indgives i overensstemmelse med disse regler.

2. Hvis der konstateres produktfejl, kan Køber indgive en klage med krav om:
a) reparere defekten,
b) udskiftning af produktet med et nyt, fri for fejl,
c) prisnedsættelse,
d) træde tilbage fra kontrakten, medmindre manglen er ubetydelig.

3. Sensuel er forpligtet til at erstatte det defekte produkt med et fejlfrit produkt eller fjerne manglen inden for rimelig tid, uden at det medfører uforholdsmæssigt store gener for Køber. Sensuel kan dog afvise at efterkomme Købers anmodning, hvis det er umuligt at tilpasse det defekte produkt til kontrakten på den af ​​Køber valgte måde eller vil kræve for store omkostninger sammenlignet med en alternativ løsning.

4. Såfremt Køber afgiver en erklæring om prisnedsættelse eller fortrydelse af kontrakten, kan Sensuel i stedet erstatte det defekte produkt med et fejlfrit eller fjerne manglen, forudsat at disse handlinger foretages øjeblikkeligt og uden unødig gene for Køber. Men hvis produktet allerede er blevet udskiftet eller repareret af Sensuel, eller Sensuel har undladt at opfylde sin forpligtelse til at erstatte eller reparere defekten, gælder ovenstående begrænsning ikke.

5. I stedet for at afhjælpe den af ​​Sensuel foreslåede defekt, kan Køber anmode om udskiftning af produktet med et fejlfrit, eller i stedet for at erstatte det - udbedring af defekten, medmindre produktet tilpasses kontrakten på den måde, som er valgt af Køber er umulig eller vil kræve for store omkostninger.

6. Den nedsatte pris bør svare til andelen af ​​produktets værdi med en defekt i forhold til værdien af ​​produktet fri for fejl.

7. Ved vurderingen af, om omkostningerne er for store, skal der tages hensyn til varens værdi uden fejl, arten og betydningen af ​​den konstaterede mangel samt den ulempe, som en alternativ løsning vil udsætte Køber for.

8. Klager indgives på e-mail til: info@sensuel.dk.

9. Når du indgiver en reklamation, bedes du venligst beskrive produktfejlen i detaljer. Varen skal sammen med reklamationen returneres til følgende adresse: Sensuel, Krintelsvej 14, 7120 Vejle Øst. Hvis Sensuel skønner det nødvendigt at sende produktet, er Køber forpligtet til at sende det. Forsendelsesomkostninger refunderes af Sælger, hvis reklamationen anses for berettiget. Produktet skal ikke sendes efterkrav. Du kan også bruge tjenesterne fra et kurerfirma angivet af Sensuel.

10. Sensuel vil senest inden for 14 dage fra datoen for modtagelsen af ​​klagen svare på den og informere Kunden om de næste trin i processen. Hvis klagen anses for berettiget, vil hjemmesiden underrette kunden om den foreslåede metode til at løse problemet. Hvis Køber anmoder om udskiftning af produktet, reparation af defekten eller afgiver en erklæring om prisnedsættelse, med angivelse af størrelsen af ​​reduktionen, og Sensuel ikke reagerer på denne anmodning inden for den foreskrevne 14-dages frist, er denne anmodning anses for at være blevet accepteret af Sensuel.

Menu

Opret en gratis konto for at gemme elskede varer.

Log ind